dr. Ohhira toidulisandid








Scroll down for english version... 


Lubasin, et kirjutan teile Dr. Ohhira toidulisanditest. Dr. Ohhira tooted on pärit Jaapanist ning nende looja on mikrobioloogia doktor Iichiroh Ohhira. Dr. Ohhira uuris aastaid piimhappebakterite hingeelu ja tema välja töötatud toidulisandid on aidanud inimesi erinevate tervisehädade juures üle maailma.

Nagu te tõenäoliselt juba aru olete saanud, siis ma olen valiv selle suhtes, mida endale peale määrin ning nüüd saate teada ka seda, et ma ei ole kunagi uskunud, et kõikvõimalikud toidule lisaks võetavad tabletid (ükspuha mis eesmärgil) imesid teeks. Olen alati arvanud, et toidust saame kõik vajaliku kätte.  Siin on ainult üks aga…toitumisharjumused meie ühiskonnas ei ole kuigi tervislikud. Lisaks ei ole pahatihti võimalik väiksemates poodides seda kõige paremat valida, kuna seal lihtsalt ei ole seda valikus. Aja säästmiseks ja mugavusstsooni säilitamiseks ostetakse siis see, mis ette juhtub. Eks seda juhtub ilmselt paljudega meist. Ja tooraine kvaliteet ei pruugi ka alati olla kõrgeim. Ehk siis vahel juhtub nii, et isegi kui heas usus mitmekülgselt toitume, ei saa me toidust kõike seda, mida meie organism tervena püsimiseks vajab ning seda meist endist sõltumata.

Ma olin katsetanud varasemalt Dr. Ohhira Kampuku iluseepi ning Magoroku nahahooldusõli ning pisut probiootikumide kohta lugenud. Lisaks olin väga palju oma tuttavate käest Dr. Ohhira probiootikumide kohta kiidusõnu kuulnud. Ilutooted mulle väga meeldisid ning kirjutasin neist ka siin! Probiootikumide kohta ei osanud ma seisukohta võtta, sest mõtlesin, et olen Biolatte toodetega nii harjunud, et mis need Dr. Ohhira omad ikka nii palju erinevad. Aga üks hetk mõtlesin, et tahan need Dr.Ohhira toidulisandid ikka ise omal nahal ära proovida.

Eriti huvitas mind sel hetkel Dr.Ohhira kollageenijook. Miks? Mul olid peale teist rasedust ja sünnitust juuksed eriliselt hapras seisus. Need juuksekarvad, mida organism raseduse ajal kinni hoidis (olete vast kuulnud, et raseduse ajal on juuksed eriti paksud – see on just nimelt sellest, et keha hoiab kinni ka elutsükli lõpetanud juuksekarvu) langesid välja ning koos nendega tahtsid kaasa minna ka ülejäänud. Harjamise järgselt oli ikka ehmatav juuksepahmakas harja sees. Ja ma tundsin, et just kollageen võiks see olla, mis juuksed uuesti kinni võtab. Sel hetkel pakkuski Dr. Ohhira ametlik esindaja Sven mulle järgmist koostööd, mis nägigi ette toidulisandite katsetamist ning nendele arvamuse kirjutamist. Ütlen etteruttavalt ära, et ma oleksin arvamuse kirjutanud ka sel juhul, kui oleksin tooted ise ostnud. Headust peab lihtsalt levitama!

Niisiis, mul oli võimalus enda peal katsetada kõiki kolme toidulisandit mida Dr.Ohhira valikus leidub. Nendeks on Dr. Ohhira sissevõetav kollageen, Dr. Ohhira probiootikumid ning Dr. Ohhira prebiootiline pasta. Loomulikult ei võtnud ma neid kõiki korraga, sest minu huvi oli iga toote individuaalset mõju tunda.

Mina alustasin oma juuste hapra seisundi tõttu kollageenist ning tegin läbi ühe 10 pudelikesega kuuri. Selleks, et need kõik ära tarvitada, kulus kolm nädalat. Esimesed viis pudelit jõin järjest iga õhtu viie päeva jooksul ning ülejäänud viis jõin kolmepäevaste vahedega. Ja päris ausalt ütlen, et see kuur täitis minu jaoks oma eesmärki. Juuksed olid palju tugevamad juba pärast kolmanda pudelikese manustamist. Kuuri lõpus langes märgatavalt vähem juukseid. Minu hinnangul aitas see kollageenijook mul juuste väljalangemise ca 95% osas peatada. Paari nädala jooksul pärast kuuri lõppemist lakkas ka see ülejäänud juuste langemine. SUPER! Mõni võib siin öelda, et see on kokkusattumus, kuna juuste langemine jääb nii või naa mingil hetkel pidama, aga mina olen oma kogemuse najal täiesti veendunud, et just Dr. Ohhira kollageenijook aitas mul juuste väljalangemise seljatada.


Ja mitte ainult seda efekti ei tundnud ma oma kehal. Lisaks juuste välja langemisele ei tajunud ma kollageeni kuuri järgselt oma põlvedes pingeid, mis seal aegajalt ikka tekivad. Põlved olid nagu „õlitatud“! Kükkimine oli valutu ja ilma tavalise ragina ning naksumiseta! Dr. Ohhira kollageenijooki soovitan tungivalt proovida kõikidel, kel probleeme naha, juuste või liigeste tervisega. See tõesti toetab keha imeliselt. Ja selle maitse on üllatavalt mõnus! Ei mingit ebameeldivust neelamisel. Üks pudel on ca üks suutäis! Lisaks minu soovitusele soovitavad seda toodet veel paljud. Ja toode kannab ka 2018 Iluteemanti märki!!!

Kui Sinus tekkis huvi ja soovid põhjalikumat sissevaadet sellesse, millist rolli mängib kollageen meie organismis ja millist kasu võib endaga kaasa tuua kollageeni kuur, siis loe siit!

Teine toode, mille ette võtsin, oli Dr. Ohhira probiootikum. Tegin läbi 60 kapslise kuuri. Võtsin iga õhtu 1 kapsli. See tähendab, et tarbisin seda toodet kaks kuud. Miks üldse probiootikume võtta? Miks mina seda tegin? Kõige olulisem faktor on see, et „Ilu algab soolestikust“. See on üldteada tõde, et kui soolestik ei ole korras, kõht ei käi päris korralikult läbi, seedimine on väga aeglane jne jne, siis tekivad probleemid tervele füüsisele, kaasa arvatud meie suurima organi -  naha -  peale. Minu esmane huvi oli näha omal nahal, kas minu näonahk muutub „elusamaks, säravamaks ja puhtamaks“. Ja pean ütlema, et nii see tõesti oli. Praegu natuke eemalt tagasi vaadates (kuurist on möödas juba ca kolm kuud) näen, et see oli kõik ahelreaktsioon. Esmalt sain boonusena korda oma seedimise. Mitte kunagi varasemas elus ei olnud minu soolestik nii hästi toiminud. PÄRISELT! Miks ma ütlen boonusena? Sest seda tulemust ma ei oodanud, olin natuke skeptiline 😊 Aga jah, minu WC külastused olid terve kuuri aja ja paar kuud pärast täiesti kellavärk. Minu jaoks täiesti uudne kogemus. Ja teate, kui kergeks ja heaks see olemise teeb? Uuuh 😊 Ja minu enda ootus või huvi, näonaha osas, sai ka positiivse vastuse. Näonahk muutuski ca 1 kuuga imeilusaks – säravaks, klaariks ja „elavaks“. See tulemus püsib mõningate agadega siiamaani. Soolestiku töö on natukene aeglustunud, mis tuletabki mulle meelde, et võiks uue probiootikumide kuuri läbi teha, suvi on tulemas ja kes ei sooviks suvel end kergemini tunda 😊 Dr. Ohhira probiootikumide kohta saab rohkem lugeda siit!

Kolmanda tootena proovisin Dr.Ohhira prebiootilist pastat. Kuna pastat manustatakse harvem, siis otsustasin selle viimaseks jätta. Mu loogika selle juures oli, et kui probiootikumidega on n.ö. vundament laotud, siis prebiootikumid säilitavad saavutatud sooletiku tasakaalu. Nii ka oli. Ma ei täheldanud mingeid suuremaid muutusi, kui probiootikumilt prebiootikumile üle läksin. Prebiootilist pastat on lihtne manustada ka neil, kel kapsli neelamisega probleeme võib olla. Tuleb vaid väike pakend avada ja pasta endale suhu pigistada. Ja selle maitse on väga meeldiv. Nagu väike maiustuseamps. Prebiootilises pastas sisalduvad nii probiootikumid kui ka probiootikumidele sobiv kasvu-ja toitumiskeskkond (kääritatud puuviljad, ravimtaimed, juurviljad, vetikad ja seened) ning lisaks eelmainitutele ka orgaanilised happed, vitamiinid, mineraalid, ensüümid ja aminohapped. See on tõeliselt organismi toetav kooslus.  Prebiootilise pasta kohta saab rohkem infot siit!

Ma väga julgelt soovitan dr.Ohhira toidulisanditele mõelda, kui tunned, et keha vajab toetust, kuid täpselt ei tea, millist. Ja ka täiesti terve enesetunde korral ei tee probiootikumide või näiteks kollageeni kuur paha. See panustab ka tervele organismile. Kuidas saab veel paremaks minna? 😊

Tänane postitus sai väga pikk, kuid tunne on, nagu vähe sai kirja. Kel tekib küsimusi minu personaalse kogemuse kohta, kirjutage julgelt mulle aavalice@gmail.com või otsige mind üles Facebookis ja kirjutage küsimus sinna. Vastan meelsasti! 😊

Seniks aga, järgmise kohtumiseni siin või lives või kuskil mujal! 😊


In english

I promised to write about dr.Ohhiras food supplements. Now, I am going to filfill my promise. Dr.Ohhira’s products are produced in Japan and are developed by a famous doctor Iichiroh Ohhira, who studied lactic acid bacteria for several years. These supplements have been a huge help for a lot of people throughout the world.

As You probably know by now, I am really picky in what I use on my skin, and now, I am revealing that I have never believed in food supplements. I have always believed that we can get all we need from food. There is one BUT…our eating habits are not so healthy. Another thing is that in a smaller shop we might not find the best of the best ingredient. To save time and money, we will grab whatever we can find. I am sure this has happened to many of us. To sum up my thoughts here, the food we eat, may not provide us with all we need.

 I had my positive experience with dr. Ohhira’s Kampuku beauty soap and Magoroku probiotic skin oil and I had read about probiotics before. And I had heard a lot of great experiences with probiotics from my friends and their friends. I really liked the beauty products and I wrote about these here! I didn’t know what to think about the probiotics, because I was satisfied with Biolatte’s products. I did not think dr. Ohhiras would be different. But I still wanted to try these out.

At that time, after my second pregnancy, my hair was falling out bad. And somehow I kept coming back to the thought that collagen might help me. And dr. Ohhira has collagen product also. So my cooperation with Estonian dr. Ohhira’s representative Sven continued. He provided me with the products and I was able to try these out. And I will say that even if I had bought these products myself I would have written a very honest review!

So, I started my journey with dr. Ohhira’s collagen drink, because I had a huge problem with falling hair. The package contains 10 little bottles of drinkable collagen. To consume all of these, it takes 3 weeks – 5 bottles in a row, each evening, then 3 days break and 1 bottle, 3 days break and 1 bottle etc. I have to say honestly, hand on my heart, the collagen drink did save my hair! On the fourth day my hair felt so much stronger. And after the last bottle, the falling of my hair was cut back about 95%. After few weeks it stopped altogether. Super! Some sceptic might think that this is a coincidence, but I know, that due to the collagen drink, I still have my hair!

And this was not the only effect I felt on my body. After the collagen treatment, I didn’t have any tension, pain, crackle in my knees anymore. My knees felt like „just oiled“. I do advise dr.Ohhira’s collagen drink to everybody, who have some problems with skin, hair, or joints. It really does the job! And it tastes great also. One bottle is about one mouthful. There are a lot of people, who can confirm the goodness of this product. And the product gained an award in Estonia: Beauty Diamond 2018!!! 😊

The second product I tried was dr. Ohhira’s probiotics. I took one capsule each evening for 60 days. I believe that beauty starts within Your gut. It is well known that if there are problems in Your gut, it will show on Your skin. And it will escalate all sort of other problems also. I just wanted to see if my skin will turn better due to the probiotics. And I have to say, that it really did – it was definitely more clean, clear, alive. Now, looking back I can say it was a chain reaction. I am sure my skin felt better and more alive, because my digestion problems faded away. I have never had a digestive system as a clock's work. But thanks to the probiotics it happened and I couldn’t be more happy! 😊


And the third product I tried, was dr. Ohhira’s prebiotic paste. I decided to leave this to the last, because my logic said that if I „build the base“ with probiotics first, then the probiotic paste can help me maintain it. And I guess it worked. I did not notice any changes. The biggest difference really between the probiotics and prebiotic paste is in the swallowing. Some may find it difficult to swallow a capsule (probiotics), but it is so easy to squeeze the paste out of the little tube and swallow it. And it tastes also great. Like a little sweet snack. And the paste contains the probiotics as well as the environment and food for probiotics (fermented fruits, herbs, vegetables, mushrooms and algae) together with vitamins, minerals, enzymes and amino acids.

I sincerely recommend dr. Ohhira's food supplements to everybody, who have some problems with health, but have not found help or do not really know what the problem exactly is. And it is really good to have probiotic treatment 3 – 4 times a year for healthy people as well, to maintain Your good health.

Today’s post is long, I know, but it feels there’s more to say 😊 If You have any further questions about my experience, please do not hesitate to write me (aavalice@gmail.com) or find me from Facebook. Happy to answer all Your questions! 😊
Ciao!


Kommentaarid